loading

CONSULTORIA I DESENVOLUPAMENT DE SOLUCIONS PERSONALITZADES EN TRANSFORMACIÓ DIGITAL, EXPEDICIONS I SERVEIS AUXILIARS

The Mail Company

AJUDEM EMPRESES I COMUNITATS DE NEGOCIS

A optimitzar els seus nivells de servei, els recursos associats i a reduir els seus costos

Cartería Digital

Carteria Digital

Connectem els mons físic i digital de la vostra organització

e-Courier Management

e-Courier Management

Tecnologia 100% personalitzable per gestionar en temps real tots els serveis de missatgeria, paqueteria, correu postal i certificació digital.

SERVEIS EFICAÇMENT EXTERNALITZATS

Transformació digital

Evolucioneu cap a l’entorn “paperless”, generant noves experiències al client amb informació en temps real, augment de la productivitat i reducció de costos.

MÉS

Expedicions

Gestió eficaç de la despesa i control pressupostari en temps real amb el model e-Courier Management.

MÉS

Serveis auxiliars

Externalització dels serveis de Carteria i Recepció en els àmbits corporatius i immobiliaris, mitjançant el disseny de solucions a mida.

MÉS

Consultoria

Anàlisi i desenvolupament de solucions personalitzades i altament eficaces que us ajudaran a optimitzar i estalviar en els àmbits de transformació digital, expedicions i serveis auxiliars.

MÉS

The Mail Company

Notícies

Algunes de les nostres

XIFRES

30%

D’estalvi potencial en els vostres enviaments

10.000

Serveis de missatgeria gestionats diàriament

500.000

Articles de correu gestionats diàriament

+ 100

Seus d’Espanya i Portugal gaudeixen de les nostres solucions

ELS NOSTRES

CLIENTS

EL QUE DIUEN

ELS NOSTRES CLIENTS

““El febrer de 2017 vaig organitzar l’esdeveniment de llançament inicial de SAP Digital, que va tenir lloc a Barcelona amb 100 participants de tot el món. Des de la primera vegada que vam informar l’equip de The Mail Company sobre aquest, es van mostrar molt servicials i pacients.
Quan vaig arribar a l’oficina de SAP a Barcelona (a la qual no havia estat mai ja que treballo a Alemanya), el personal de recepció va sobrepassar les meves expectatives a l’hora de realitzar canvis de darrera hora i donar resposta a peticions, i sempre amb un somriure a la cara. M’atreveixo a dir que el nostre esdeveniment no hauria anat tan bé sense el seu compromís i dedicació. Moltes gràcies!”

Isabel Haas

SAP Digital – SAP SE

“The Mail Company ha aportat una gestió eficaç i àgil en les entregues de correu, missatgeria i paqueteria als nostres edificis, la qual cosa ens ha ajudat a dimensionar adequadament els serveis de Carteria, optimitzant els nostres costos amb una millora substancial de la satisfacció dels nostres inquilins, que mesurem cada any per mitjà de les enquestes de satisfacció.
Valorem la seva continuada innovació, gràcies a la qual el 2016 vam implantar els processos d’entrega paperless, i els seus desenvolupaments tecnològics, com la plataforma GIO, que ens permet veure amb un clic els volums i l’activitat dels documents i paquets que arriben i s’envien des de cada immoble.
Actualment Realia disposa d’aquest servei en tres edificis, dos d’ells emblemàtics, com la Torre Realia de Madrid i la Torre Fira de Barcelona.”

Ignacio Alonso Montoya

Director d’Oficines de Realia Patrimonio, S.L.U.

“The Mail Company realitza una gestió eficaç i àgil en les entregues de correu, missatgeria i paqueteria.

Aporta com a valor afegit el control de tot el correu/missatgeria que entra i surt gràcies a la seva bona organització, i coordina diversos serveis i proveïdors. La seva plataforma de gestió GIO ens permet un seguiment immediat dels enviaments i les arribades així com l’obtenció de dades de gran utilitat per a l’òptima administració del servei.

The Mail Company gestiona la carteria corporativa d’Orange a la nostra seu de Madrid, des d’on es coordina el servei per a totes les seus d’Orange Espagne, i disposa també d’un recurs a la nostra oficina de Barcelona.”

Eva Ruiz González

Manager de Serveis a l’empleat, Orange

“Des de la implantació del programa de proveïdors preferents per a ISS Iberia, The Mail Company ha estat un dels pilars del nostre èxit.”

Belén Rodríguez Magaz

Cap Gestió Immobles i Serveis Generals d’ISS Facility Services

“The Mail Company porta més d’una dècada donant suport a Electrolux Professional en la nostra recepció i missatgeria, el que demostra l’alt grau de satisfacció per part nostra, motiu pel qual una altra de les empreses del grup, Electrolux España, va començar l’any passat a treballar amb ells.

La rapidesa en la resposta, la qualitat de les seves gestions, la seva continuada innovació i el seu afany per millorar han fet que en tot aquest temps el nombre d’incidències hagi estat mínim, la qual cosa ens anima a afrontar el futur amb total garantia d’èxit”

Ángeles Ruza Rodriguez

CFO – Controller d’Electrolux Professional

“Des de fa 15 anys, quan Axpo Iberia es va establir a Madrid, hem estat utilitzant els serveis de missatgeria de The Mail Company. Fa uns nou mesos se’ns va oferir una modalitat alternativa per a l’enviament dels nostres certificats i burofaxos en format online. Per mitjà de la seva plataforma GIO, des de la nostra oficina i amb només un “clic” podem fer qualsevol enviament d’una manera més ràpida i economica amb la mateixa validesa legal. Poder gestionar tots els serveis a la mateixa plataforma és un suport important per als nostres fluxos de treball i ens permet tenir integrada tota la informació: comunicacions certificades online, missatgeria, etc.”

Felicia González

Manager de Serveis a l’empleat, Orange

“Vull remarcar el treball, implicació i satisfacció respecte al personal que tenim a la gestió del servei de Recepció a les nostres oficines: fan una gran tasca i proporcionen un servei excel·lent als nostres clients i empleats, donant la imatge de nivell i professionalitat requerida per SAP.

The Mail Company em dóna la tranquil·litat de treballar amb grans professionals, que em donaran les millors solucions de Serveis, amb una excel·lent gestió, i que respondran ràpidament i eficaç a qualsevol necessitat, com han fet sempre.”

Itziar Carreras

Facility Coordinator Spain, GFM – Global Facility Management, SAP España

“Disposar d’una solució global que integri totes les necessitats de SAP a Espanya com són les Recepcions en diversos “sites”, la missatgeria o la distribució interna i que la Plataforma GIO permeti, a través d’un únic portal, tenir visió i informació crítica de les operacions, aporta valor afegit a la feina i implicació del personal que tenim a les nostres oficines i que fan una gran tasca, proporcionant un servei excel·lent als nostres clients i empleats, donant la imatge de nivell i professionalitat requerida per SAP.

The Mail Company em dóna la tranquil·litat de treballar amb grans professionals, que em donaran les millors solucions de Serveis, amb una excel·lent gestió i que respondran de manera ràpida i eficaç davant de qualsevol necessitat, com han fet sempre.”

Itziar Carreras

Facility Coordinator Spain, GFM – Global Facility Management de SAP España

CONTACTEU AMB NOSALTRES

Us atendrem el més aviat possible.

Contactar

SUBSCRIBIU-VOS A LA NOSTRA NEWSLETTER

Nous serveis, novetats de The Mail Company i actualitat del sector.

SUBSCRIURE’M

SUBSCRIBIU-VOS AL NOSTRE BLOC

SUBSCRIURE’M