The Mail Company copatrocina la conferència “L’impacte del Facility Management a les Smart Cities”, que se celebrarà el proper 19 de setembre a Barcelona

Cita obligada per a tots els professionals del Facility Management (FM) el proper dimecres 19 de setembre a Barcelona. Dins del seu programa d’esdeveniments i conferències, IFMA Espanya celebra una conferència sobre l’Impacte del Facility Management a les Smart Cities. En aquesta ocasió un dels patrocinadors principals és The Mail Company, empresa espanyola especialitzada en consultoria i desenvolupament de solucions personalitzades en els àmbits de la Transformació Digital, Expedicions i Serveis Auxiliars i Patrocinador Bronze d’IFMA, institució amb la qual porta col·laborant més de 15 anys.

L’esdeveniment, que se celebrarà durant el matí a la seu barcelonina del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) comptarà amb dos blocs: Optimització en la gestió d’immobles i serveis en les Smart Cities i L’impacte de la tecnologia en el desenvolupament de les Smart Cities. En tots dos hi prendran part experts institucionals, acadèmics i empresarials que presentaran els seus diferents punts de vista sobre quines són les solucions i tendències innovadores en un nou concepte de ciutat.

Es tracta d’un model de ciutat on l’eficiència energètica, la sostenibilitat, la tecnologia, les persones, l’edificació, l’entorn i tota una gran gamma de serveis ofereixen un major ventall de beneficis als seus usuaris. I on la figura de l’FM pot ser clau en la consecució d’urbs molt més eficients i obertes a un món cada vegada més connectat i dinàmic.

15 anys col·laborant amb el Facility Management
The Mail Company,és membre de l’entitat des de fa més de quinze anys, havent format part de l’associació original SEFM (Societat Espanyola de Facility Management), que es va integrar a IFMA el 2011. Recentment, va renovar els seus termes de col·laboració amb IFMA, ascendint a la categoria de Patrocinador Bronze de l’associació i no ha volgut perdre la possibilitat de patrocinar l’esdeveniment centrat en el futur de la gestió de les ciutats intel·ligents.

Tal com assenyala Luis del Barrio, Director de Màrqueting i Relacions Externes de The Mail Company, “la col·laboració amb IFMA ha ajudat a The Mail Company a posicionar-se en el mercat del Facility Management com a referència per als serveis de Carteria, Carteria Digital i e- Courier Management (gestió intel·ligent dels serveis de missatgeria i paqueteria) i com a tal, no podíem deixar de col·laborar en aquest esdeveniment centrat en el la gestió del Facility Management a les ciutats dels pròxims anys“.