The Mail Company distribuirà gratuïtament més de 400 regals de la campanya “Buscamos Reyes Majos 2018”

Reyes Majos 2018  

  

The Mail Company se suma per sisè any consecutiu al projecte “Buscamos Reyes Majos”, que concedirà aquest Nadal desitjos a 1.500 persones adultes en situació socioeconòmica desfavorable.

Iniciativa de la  Fundación Miaportación, el projecte té com a objectiu aconseguir voluntaris que vulguin concedir un desig de la Carta als Reis a una persona adulta en situació socioeconòmica desfavorable. Per a això, la Fundació Miaportación col·labora amb diferents entitats socials des de les quals els usuaris en situació desfavorable escriuen la seva carta als Reis. Un any més s’han sobrepassat les expectatives, aconseguint en només uns dies els més de 1.500 voluntaris necessaris.

La campanya 2018 ha reunit cartes als Reis “Majos” que provenen d’entitats socials d’Astúries, Catalunya, València i Madrid, escrites per persones sense llar, gent gran, persones amb discapacitat i famílies en risc d’exclusió social.

Reis “Majos”, Empreses “Majas”
Ja és tradició que a la iniciativa se sumin també empleats de diferents empreses que col·laboren com a grup o individualment mitjançant la figura de “Rei Majo Corporatiu”. Per sisè any consecutiu, The Mail Company assumeix la recollida i lliurament dels regals de forma gratuïta a totes les persones i empreses que col·laboren mitjançant aquesta modalitat. Aquest any la xifra de regals distribuïts pels Reis “Majos” Corporatius ascendeix a 422, provinents d’onze ‘Empreses “Majas”‘: Atrápalo, Grup Freixenet, Garrigues, Grup Sifu, King, ESL Education, F. Iniciatives, Opentrends, Rentals United, DHL i Cuatrecasas.