loading

e-Courier Management

Model web que permet la gestió integral dels serveis de missatgeria i paqueteria de qualsevol organització mitjançant la plataforma GIO: tecnologia 100% personalitzable.
Gestió analítica integral
Cobertura territorial integral

Innovació i eficiència

Solució única al mercat espanyol, amb cobertura territorial integral, que posa a disposició dels clients un ampli pool de partners per mitjà d’una única interlocució i factura, i una tecnologia 100% personalitzable adaptada a cada client.

GIO permet la sol·licitud de serveis en format web, preu predictiu, traçabilitat logística i atenció al client per mitjà d’un únic canal.

Optimització de costos

GIO permet una veritable administració dels pressupostos de missatgeria mitjançant eines orientades a l’estalvi: control de costos en temps real, límits pressupostaris per unitat de negoci o centre de costos, establir diferents perfils d’usuari per nivells d’urgència o sistemes d’aprovació de serveis.

Facturació i gestió analítica integral

GIO permet una facturació analítica de fins a quatre nivells, amb tots els detalls necessaris per a la seva ràpida revisió.
Cada mes, GIO elabora un informe de gestió ad hoc per a cada client, que recull tota la informació crítica del període i permet la presa de decisions.


És notícia

Xerox contracta e-Courier Management

Més info

Els nostres serveis, els més ben valorats pels inquilins del World Trade Center de Barcelona

Més info

Enagás confia a The Mail Company la Transformació Digital del seu servei de Carteria i logística interna

Més info

Actualidad Económica reconeix e-Courier Management com una de les 100 millors idees innovadores de l’any

Més info

Testimonis

Axpo Iberia

Felicia González

Assistant d’Axpo Iberia

“Des de fa 15 anys, quan Axpo Iberia es va establir a Madrid, hem estat utilitzant els serveis de missatgeria de The Mail Company. La seva plataforma GIO ens ha permès sol·licitar serveis via web, conèixer en temps real els costos i obtenir una facturació senzilla i analítica en format “paperless”, entre altres funcionalitats. Sempre hem comptat amb ells, per la seva eficàcia, la ràpida resposta a qualsevol sol·licitud i la confiança en un servei ben fet.”

Electrolux

Ángeles Ruza Rodriguez

CFO – Controller de Electrolux Professional

“The Mail Company porta més d’una dècada donant suport a Electrolux Professional en la nostra recepció i missatgeria, el que demostra l’alt grau de satisfacció per part nostra, motiu pel qual una altra de les empreses del grup, Electrolux España, va començar l’any passat a treballar amb ells.

La rapidesa en la resposta, la qualitat de les seves gestions, la seva continuada innovació i el seu afany per millorar han fet que en tot aquest temps el nombre d’incidències hagi estat mínim, la qual cosa ens anima a afrontar el futur amb total garantia d’èxit.”

ISS Facility Services

Belén Rodríguez Magaz

Cap Gestió Immobles i Serveis Generals d’ISS Facility Services

“Des de la implantació del programa de proveïdors preferents per a ISS Iberia, The Mail Company ha estat un dels pilars del nostre èxit.”

SAP

Itziar Carreras

Facility Coordinator Spain, GFM – Global Facility Management de SAP España

“El grau de gestió, funcionament i resposta del servei de Missatgeria de The Mail Company és excel·lent. A més de la qualitat del servei de missatgeria, la seva plataforma GIO ens permet controlar la despesa, realitzar sol·licituds via web, obtenir preus predictius i disposar de circuits d’aprovació, el que ens ha ajudat decisivament a optimitzar el servei i reduir costos.”

VEURE MÉS INFORMACIÓ