loading

Serveis de Consergeria i Recepció

El servei de Recepció és la primera impressió que els visitants reben de la vostra organització i/o immoble, i ha de transmetre fidelment els vostres valors per mitjà de l’excel·lència en el servei.
Imatge
Excel·lència en el servei

Imatge i professionalitat

Posem a disposició dels nostres clients personal qualificat que ha superat rigorosos processos de selecció, amb experiència, que és format específicament per a cada servei, amb una imatge, codi de vestuari i uniformitat alineats amb els valors de la vostra organització

Estabilitat dels equips de treball

Les nostres exclusives polítiques de contractació i retribució orientades a la creació de llocs de treball estables i plans de carrera, es tradueixen en els índexs de rotació més baixos del mercat juntament amb un servei de la màxima qualitat.

Gestió del servei

Prestem un servei plenament externalitzat. A partir dels nivells de servei acordats amb el client i l’establiment dels KPI’s corresponents, desenvolupem els procediments de treball i parametritzem el nostre software exclusiu. Posteriorment ens ocupem de la implantació del servei i de supervisar i mesurar regularment els nivells de compliment, així com de gestionar eficaçment les potencials contingències que poguessin aparèixer.


Modalitats

Recepció corporativa

OfficeFlex2

  • Atenció de visites i trucades
  • Gestió de sales de reunió
  • Assistant del client

Recepció immobiliària

Recepción Inmobiliaria

  • Tasques de suport a oficina/arxiu
  • Logística interna
  • Tasques auxiliars

És notícia

The Mail Company gestiona la Carteria i Recepció de Novus Building

Més info

Oracle contracta també el nostre servei de Recepció

Més info

Servei de Recepció per a la notaria Francisco Miras

Més info

Testimonis

Electrolux

Ángeles Ruza Rodriguez

CFO – Controller d’Electrolux Professional

“The Mail Company porta més d’una dècada donant suport a Electrolux Professional en la nostra recepció i missatgeria, el que demostra l’alt grau de satisfacció per part nostra, motiu pel qual una altra de les empreses del grup, Electrolux España, va començar l’any passat a treballar amb ells.

La rapidesa en la resposta, la qualitat de les seves gestions, la seva continuada innovació i el seu afany per millorar han fet que en tot aquest temps el nombre d’incidències hagi estat mínim, la qual cosa ens anima a afrontar el futur amb total garantia d’èxit.”

SAP

Itziar Carreras

Facility Coordinator Spain, GFM – Global Facility Management, SAP España

“Vull remarcar el treball, implicació i satisfacció respecte al personal que tenim a la gestió del servei de Recepció a les nostres oficines: fan una gran tasca i proporcionen un servei excel·lent als nostres clients i empleats, donant la imatge de nivell i professionalitat requerida per SAP.

The Mail Company em dóna la tranquil·litat de treballar amb grans professionals, que em donaran les millors solucions de Serveis, amb una excel·lent gestió, i que respondran ràpidament i eficaç a qualsevol necessitat, com han fet sempre.”