Abr 07, 2015 Notícia, Solucions

Office Flex: resposta professional davant demandes puntuals

07/04/2015

 

The Mail Company amplia la seva cartera de solucions amb Office Flex, dissenyada específicament per atendre necessitats puntuals quan el negoci ho requereixi: puntes de treball, tasques específiques o vacances.

En funcionament a partir del 27 d’abril i amb cobertura a Madrid i Barcelona, ​​Office Flex és una solució flexible de contractació per satisfer les necessitats puntuals de les empreses, mitjançant professionals en plantilla i de la màxima confiança, que ofereix diversos tipus de serveis: suport administratiu, esdeveniments, inventaris, moviments interns, expurga d’arxius, digitalitzacions, etc.

Per garantir la qualitat de la prestació, The Mail Company disposarà d’una cartera de professionals estable adequada per a cada tasca. Aquesta nova solució permetrà a les organitzacions cobrir de forma solvent seves necessitats puntuals sense disposar d’un pressupost fix, amb una alta flexibilitat en termes de facturació i sense requerir inversió en formació, amb la garantia de comptar amb professionals adequats, amb experiència i bona imatge.