The Mail Company aposta de nou pel Ral·li solidari Uniraid i patrocina l’equip Habibi

The Mail Company Uniraid 2019 Cassandra y Nina

Cassandra i Nina, estudiants de tercer any d’ADE, són les components de l’equip Habibi, que participarà en el ral·li solidari Uniraid del 23 de febrer al 3 de març al Marroc amb el copatrocini de The Mail Company, que també aportarà material solidari perquè sigui distribuït en els poblat del desert.

Habibi és un dels 60 equips participants aUniraid 2019, que assumeixen el repte de superar vuit etapes amb només un llibre de ruta, un mapa i una brúixola (sense GPS ni dispositius electrònics), a bord d’un cotxe de més de 20 anys, transportant almenys 30 k de material solidari que elles mateixes distribuiran en diferents poblats del desert. Aquest any, a més, Uniraid presenta nous reptes: una etapa marató de dos dies, una etapa nocturna de navegació i una etapa a l’Atles, el què significa que a part de dunes i rius de sorra, les participants s’hauran d’enfrontar a neu i fang a 2.200 m d’altitud.

A més de suport econòmic per posar en marxa el repte, i donada la gran acceptació que van registrar en les dues passades edicions, The Mail Company aportarà també 250 polseres reflectants taronges destinades a disminuir l’alt índex d’atropellaments que es produeixen a la nit a les carreteres locals marroquines per falta d’il·luminació. Aquestes formaran part dels més de 50 kg de càrrega solidària que l’equip Habibi ha aconseguit reunir per lliurar en diferents poblats i escoles que l’organització ha seleccionat. Centriboet, Maxiloclinic, Oraltek, Tendam i GB Foods són la resta de patrocinadors de l’equip, que han aportat suport econòmic o material solidari.

La paraula “habibi”, originària de l’idioma àrab, és una expressió per demostrar afecte cap a una persona. “En conèixer-nos des de primerenca edat, i en voler fer aquest ral·li per ajudar i donar suport als qui ho necessiten, hem pensat que aquest nom representa bé el nostre esperit d’equip“, assenyalen les participants.