Des 08, 2019 Media, Notícies i Media

Taquilles per als enviaments a la feina

Cataluña Emprende, La Vanguardia

08/12/2019

The Mail Company ha creat una solució per a la recepció de la paqueteria personal en els llocs de treball.

La recepció de paqueteria personal al lloc de treball és un fenomen en augment. Per a moltes empreses, aquest anar i venir de paquets dels seus empleats suposa un bon maldecap i supera ja els enviaments de les mateixes companyies. «En edificis com la torre Mapfre de Barcelona, ​​el 60% són compres de comerç electrònic realitzades pels empleats», assegura José Manuel Castellví, director executiu i cofundador de la firma catalana The Mail Company.

La companyia ha ideat una solució per a la gestió d’aquests enviaments. Es tracta d’una taquilla, que han batejat e-Box, des de la qual es gestionen els processos de recepció, dipòsit i recollida. S’instal·la a l’entrada dels edificis i, a diferència d’altres solucions existents en el mercat, permet gestionar qualsevol expedició, amb independència de qui sigui el venedor o l’agència de transport. En l’actualitat, l’empresa està fabricant les 80 primeres unitats.

Creada l’any 2000 per José Manuel Castellví i Luis de el Barrio, The Mail Company està especialitzada en consultoría i solucions de transformació digital i logística documental. Tots dos fundadors procedien del món de la missatgeria i van decidir emprendre pel seu compte per tecnificar i professionalitzar el sector. La seva missió és ajudar els seus clients a millorar i agilitzar els seus processos de negoci basats en la gestió de la informació i de la documentació. Companyies com Grup Planeta, Naturgy, RACC, Mutua Madrileña, SAP, BMW o Heineken confien en The Mail Company. També edificis com el World Trade Center, a Barcelona, ​​o el Parc Empresarial Les Mercdes, a Madrid.

L’empresa opera a la península ibèrica i compta amb oficines a l’Hospitalet de Llobregat, Madrid i Lisboa. Castellví explica que acaben d’emprendre un projecte per llicenciar la seva tecnologia a Itàlia, que el cofundador considera com el primer pas cap a la internacionalització de la companyia. Amb una plantilla de 150 empleats, The Mail Company preveu tancar l’any amb una facturació de vuit milions d’euros.