e-Box, gestió integral de l’e-commerce en oficines

Revista FM&SFacility Management & Services

08/01/2020

La recepció de la paqueteria personal (comerç electrònic) que reben els empleats en els seus llocs de treball suposa una despesa extra per a moltes organitzacions i un repte de gestió per a molts serveis de carteria, que no estan dimensionats per a fer-li front, ni logística ni tecnològicament .

The Mail Company llança e-Box, la seva solució per a la gestió de l’e-commerce a les corporacions i  edificis d’oficines. L’única solució de mercat que és independent, integral i integrada.

Independent i integral perquè permet gestionar qualsevol expedició, amb independència de quí sigui el venedor (marketplace) o el portador (agència de transport), davant d’altres opcions del mercat que són restringides.

Integrada perquè forma part de l’exclusiva tecnologia de gestió de carteria GIO, creada íntegrament per The Mail Company, amb la qual cosa garanteix plena traçabilitat, seguretat i control de l’enviament en tot moment.

La solució e-BOX consisteix en la instal·lació de lockers independents (en àrees de fàcil accés per als usuaris i dins de l’edifici), connectats a la plataforma de gestió de The Mail Company (GIO). Cada paquet entrant és registrat en el sistema, que li assigna automàticament un codi QR i un ubicació al locker.

El destinatari rep immediatament un notificació (via e-mail o sms) amb el codi assignat, que li permet l’obertura i la còmoda recollida del seu paquet en qualsevol moment dins l’horari de funcionament de l’immoble.