The Mail Company integra la plataforma col·laborativa Noysi al seu Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives

Manuel Ferrando, Director de Desenvolupament de Negoci de Noysi, i Luis de el Barrio, Director de Negoci de The Mail Company, han signat un acord pel qual Noysi s’integrarà en GIO, el Hub de Gestió de Comunicacions Corporatives de The Mail Company que utilitzen tots els nostres clients en els seus processos de logística documental i de paqueteria, ja siguin físics o digitals.

A través de GIO, creat el 2014 i que ha superat els 20 milions de transaccions, els clients de The Mail Company accedeixen a solucions com DMR (carteria digital), GIO-NEOS (una solució única al mercat per a la gestió integral de les notificacions electròniques obligatòries de les Administracions Públiques) o e-BOX, (gestió de l’e-Commerce a les corporacions i edificis d’oficines).

Ara, els més de 200 clients corporatius de The Mail Company -prop de 40.000 usuaris potencials-, podran utilitzar serveis de missatgeria instantània i xats per equips en temps real, emmagatzematge il·limitat en el núvol, videotrucades, screen sharing i broadcast (tant 1 a 1 com en grup).

Per a Luis de el Barrio, “l’acord amb Noysi ens ajudarà a anar un pas més enllà en termes de prestacions, facilitat d’ús, escalabilitat, fiabilitat i seguretat”, i afegeix que “la digitalització està permetent a les empreses fer el mateix però d’una forma diferent. Transformant el que era un servei auxiliar, percebut com de poc valor, en una plataforma de comunicacions que s’integra de forma senzilla amb els processos dels nostres clients el que els permet guanyar en eficiència i competitivitat més d’aportar un major valor als nostres clients“.

Per a Manuel Ferrando, “l’acord amb The Mail Company reflecteix l’atractiu de la nostra proposta per a clients que busquen una plataforma integral de comunicacions que inclogui els serveis de xat i missatgeria, emmagatzematge en el núvol i eines de col·laboració en un entorn de treball intuïtiu, segur i altament escalable“.

Fundada l’any 2000 per José Manuel Castellví, el seu actual CEO, i Luis del Barrio, The Mail Company compta amb més de 200 clients corporatius, la seva carteria gestiona més de 100.000 enviaments diaris, es tramiten més de 6.000 comunicacions certificades en línia i més de 30.000 notificacions electròniques de les administracions públiques.

Noysi, per la seva banda, es va crear el 2015 per iniciativa d’Héctor del Castillo i es tracta d’una solució plenament escalable que ja compta amb desenes de milers d’usuaris que poden accedir-hi de forma concurrent. Ofereix, a més, emmagatzematge il·limitat i permet afegir visitant (aliens a l’organització) als grups de treball, cosa que facilita les tasques de coordinació amb tercers i el treball amb col·laboradors externs. Aspecte aquest últim que resulta crític en el model de negoci de The Mail Company

Noysi, que acaba de llançar-se a l’mercat mexicà, també es caracteritza per la seva fiabilitat i seguretat, ja que és un sistema altament tolerant a fallades que compta amb quatre sistemes d’encriptació diferents i analitza 400 paràmetres en temps real per garantir la robustesa de el sistema. A més, utilitza tokens de validació, cadascuna de les aplicacions autentifica a l’usuari i si no compleix amb 14 paràmetres se li bloqueja l’accés.