The Mail Company es converteix en soci preferent de Noysi i entra en el seu Consell Assessor

Continua l’aposta de The Mail Company per integrar noves funcionalitats en el seu HUB de Gestió de Comunicacions Corporatives.

Després d’un primer acord signat el desembre de 2019 amb Noysi, la plataforma per a la comunicació fàcil i efectiva entre membres d’un equip, empleats de diversos centres de treball i també amb tercers, les dues companyies han ratificat aquesta setmana un nou protocol de col·laboració pel qual The Mail Company passa a ser un dels seus socis principals i entra a formar part del seu consell assessor, on aportarà el seu coneixement i expertise acumulats en els últims 20 anys en l’àmbit de la gestió de la informació i la logística documental. Noysi per la seva banda aportarà noves funcionalitats, millorant l’experiència d’usuari dels clients de The Mail Company.

L’auge de les plataformes col·laboratives orientades a el teletreball en aquesta conjuntura d’alama sanitària ha accelerat l’acord. Tal com assenyala José Manuel Castellví, cofundador i CEO de The Mal Company “ha estat durant aquestes setmanes quan hem vist que les noves tendències en entorns laborals i el teletreball requeriran de plataformes col·laboratives segures, productives i integrables en el nostre model de negoci. Noysi encaixa perfectament en aquesta filosofia d’aportació de valor per als nostres clients“.

Castellví també ha afegit que “no només en un entorn de teletreball tan complicat com l’actual, també d’ara endavant les funcionalitats de Noysi integrades en els nostres HUB facilitaràn les tasques de coordinació amb tercers i el treball col·laboratiu, una cosa molt important per al nostre model de negoci“.

D’aquesta manera, els més de 200 clients corporatius de The Mail Company i els seus prop de 40.000 usuaris potencials podran – via llicenciament – gaudir d’Noysi, una plataforma escalable, fiable i segura que inclou xat, gestió de tasques, missatgeria, emmagatzematge cloud i eines de col·laboració com videotrucades, screen sharing i broadcast (1 a 1 i grupals).

Per a Héctor de el Castell, fundador i CEO de Noysi, “l’actual conjuntura està desemmascarant moltes plataformes col·laboratives, que no ofereixen ni les prestacions ni la seguretat previstes. No és el nostre cas, al contrari. La mostra és The Mail Company, que ha reforçat la seva aposta per nosaltres“. Castillo ha remarcat que “l’experiència i la trajectòria de dues dècades de The Mail Company ens servirà per adaptar i millorar la plataforma a les necessitats específiques de nous sectors que ells coneixen perfectament“.

Integració NOYSI-HUB a la tardor

El nou acord també agilitzarà la integració en Noysi del HUB de Gestió de Comunicacions Corporatives de The Mail Company. El HUB gestiona i harmonitza tota la informació rebuda o enviada per una organització, independentment de qui sigui l’emissor o el destinatari, el suport en què està continguda (paper o digital), i el canal físic (missatgeria, correu, distribució interna, e -commerce), o digital (notificacions electròniques, comunicacions certificades en línia, etc.).

Amb aquest HUB, que estarà plenament integrat a Noysi la propera tardor, les empreses podran homogeneïtzar i racionalitzar el format de totes les comunicacions d’entrada i sortida, convertint la documentació física en digital, i distribuir-les electrònicament a través d’un entorn segur de carpetes digitals (personals o departamentals).

Comptar amb un entorn col·laboratiu com el de Noysi no només permetrà un ús més senzill i una major interacció amb empleats i tercers, sinó que facilitarà accessibilitat permanent i remota a la informació -com està passant a l’actualitat-, millorant la seguretat, ja que aporta plena traçabilitat en l’accés a la informació i faculta una major agilitat dels processos, amb augment de l’eficiència, més agilitat en la presa de decisions i, per tant, major productivitat i competitivitat.

En el capítol de costos, el HUB de Gestió de Comunicacions Corporatives de The Mail Company optimitza les despeses de gestió dels documents en format físic: allibera espai dedicat a l’arxiu a les oficines, ús de valises i / o correu intern, així com reexpedicions , còpies i reimpressions. Ja que les organitzacions que ho implantin pràcticament hauran eliminat el paper de la seva activitat, aquest conjunt de solucions contribueix a més a la sostenibilitat mediambiental.