The Mail Company incorpora Sergi González per impulsar la seva unitat de negoci digital

Sergi González Martín s’ha incorporat a The Mail Company com a Responsable d’Operacions Comercials i Desenvolupament de Negoci Digital, un càrrec de nova creació, amb l’objectiu d’impulsar el nou Pla Estratègic de la companyia en la seva ferma aposta per maximitzar les seves capacitats en matèria de consultoria, tecnologia i projectes clau en mà en l’àmbit de la transformació digital de la logística documental per a grans empreses.

En aquesta comesa, González s’ocuparà de definir l’estratègia de diferenciació i l’estratègia de go-to-market i supervisar la seva correcta execució en el dia a dia, així com liderar la definició de solucions i productes digitals de la companyia, assegurant-ne la correcta introducció comercial al mercat. El seu objectiu: impulsar el negoci digital de The Mail Company perquè arribi al 50% de la facturació global de l’empresa en tres anys. Per a això González treballarà amb una unitat de negoci digital que compta amb més de 20 professionals en diferents rols, com ara desenvolupament de software, gestió de projectes, operacions i management.

Enginyer superior en Telecomunicacions per la UPC i la University College London i màster en Business Administration per ESADE, Sergi González aporta més de 20 anys d’experiència en el món de la consultoria, tecnologia i software, dirigint equips de projectes, consultoria, prevendes i equips comercials en diversos països d’Espanya i Llatinoamèrica. En les seves pròpies paraules: “el repte de desenvolupar una nova divisió de negoci basada en la tecnologia en una empresa de la vàlua i el potencial de The Mail Company és simplement una oportunitat que no es pot deixar escapar“. El nou Responsable d’Operacions Comercials i Desenvolupament de Negoci Digital reportarà directament a José Manuel Castellví, CEO i fundador de The Mail Company.