The Mail Company compleix 10 anys a Portugal, on preveu créixer aquest any un 20%

Joan Jerez

Joan Jerez, Director de Negoci per a Catalunya  i Portugal.

The Mail Company ha celebrat el gener el desè aniversari de la seva arribada a Portugal i projecta augmentar la xifra de negoci en aquest país un 20% aquest any gràcies a la seva gamma de solucions de transformació digital.

El projecte de The Mail Company a Portugal passa també per millorar la rendibilitat, a través d’economia d’escala i inversions en tecnologia, i incorporar grans empreses com a clients, replicant el seu model de negoci a Espanya, on compta amb una cartera de clients líders en seus respectius sectors.

Si en els seus orígens l’obertura d’oficines a Portugal va ser una operació destinada a donar cobertura ibèrica als clients de The Mail Company a Espanya, en l’actualitat, després de l’evolució de la companyia cap a la consultoria i el desenvolupament de solucions de transformació digital i logística documental, Portugal ha assumit entitat pròpia, amb clients exclusius i les mateixes capacitats de servei que la companyia facilita als seus clients a Espanya.

2020, any d’inflexió

“Des que el 2019 vaig assumir la Direcció de The Mail Company a Portugal, l’objectiu estratègic ha estat dotar a la divisió de Portugal de les mateixes capacitats que tenim a Espanya i alinear el model de negoci per presentar-nos com a empresa tecnològica que proporciona innovadores solucions de valor afegit sota el paraigua del nostre Hub de Comunicacions Corporatives”, indica Joan Jerez, Director de Negoci per a Catalunya i Portugal de The Mail Company, En aquest objectiu, 2020 ha estat un “any d’inflexió”, assegura, ja que la companyia ha aconseguit fer inversions per reforçar tant l’estructura comercial com l’estructura de gestió de les operacions, així com adaptar la seva tecnologia al mercat de Portugal.

Per a Jerez, “aquesta ha resultat una decisió clau, ja que l’impacte de la Covid-19 i el teletreball ha augmentat l’interès de les companyies per potenciar projectes de transformació digital”.

Transformació digital per a les empreses portugueses

Al país lusità, Jerez aposta especialment per la Carteria Digital, solució que combina tecnologia i processos per digitalitzar tota la documentació rebuda i distribuir-la electrònicament a través d’un sistema de safates digitals, el que permet que els usuaris puguin accedir de manera remota a la seva documentació les 24h del dia. “Aquesta solució permet a les empreses adaptar-se a les noves circumstàncies generades per la Covid i evita interrupcions en els seus negocis”, assegura.

Les empreses portugueses poden gaudir també de la resta de solucions de transformació digital de la cartera de The Mail Company, com Valisa digital (distribució digital del correu intern, de forma ràpida i segura), Comunicacions certificades online (enviament de documents certificats 100% digital amb plena validesa legal), NEOS (gestió centralitzada de les notificacions electròniques obligatòries de les Administracions Públiques) i entorn col·laboratiu Noysi (entorn per a compartir informació i comunicar-se de manera fàcil i segura amb usuaris tant interns com externs).

A Portugal The Mail Company realitza operacions actualment a Lisboa i Porto.